Sunday, July 27, 2014

I'm BACK !!!!

Assalamualaikum readers :)

Setelah almost a year I'm not updating my blog, akhirnya I'm back. I'm back with new me. Sejujurnya memang mudah untuk berubah tapi andai tak teguh dan kuat iman dan kesabaran , its so hard to istiqamah. Perubahan ini mungkin mengejutkan banyak pihak. Including my family. Semua sebab I love them, and I love myself. It's not easy but I must do it. I'll never know bila Malaikat Maut akan menjemput diri ini.


First of all, thanks to family,friends,relatives that always support me. Thanks for the motivations. Mungkin ada yang berkata, perubahan ini kerana seseorang. Andai itu anggapanmu wahai manusia, maafkan diri ini. Sesungguhnya diri ini berubah kerana telah menyedari bahawa diri ini telah jauh dari jalan sebenarnya. Mungkin tidak terlalu jauh, tapi Alhamdulillah masih sempat memperbaiki diri. Semoga segala yg diri ini lakukan..ISTIQAMAH.

Someone asked me before, "Bukan ke kalau kita nak pasangan yang baik,kita pun kena berubah jadi yang baik?"
And once again , someone else, told me.. "Lelaki yang baik untuk perempuan yang baik.."

  Untuk yang mengenali diri ini sebelum perubahan ini, harap disimpan yang lalu dan izinkan diri ini berhijrah. Terimakasih kerana memberi sokongan dan kekuatan. Untuk yang baru mengenali, terimakasih kerana sudi masuk ke kehidupan seorang manusia yang tak pernah luput dari dosa.. :')



Currently struggling for my 4th semester as Investment Analysis student. May Allah ease my way.

No comments:

Post a Comment