Friday, December 11, 2009

Kisah Di Atas.

For few days aku mendiam diri tanpa blog..
Aku mencipta sesuatu yg suda lama tak aku buat.
And aku ciptakan ia utk someone yg Special for me..
Awalnya,aku tak trfikir pn boleh buat sampai mcm ni.
Even tak lah sehebat or sebagus apa pn,just kata2 yg hadir dari hati aku saja.
Hope anyone yg membacanya dpt menerimanya ;)
The title tu pun aku baru dpt few minutes ago.hahaha.
So,inilah yg aku ckp kan..

Seperti awan yg sentiasa berada di langit,
Begitulah aku yg sentiasa di sisimu.
Ku tidak akan menjadi seperti bulan yg hanya kelihatan pd wktu malam
dan..
Ku juga tidak ingin menjadi seperti bintang yg hadirnya jarang skali dilihat.
Aku mahu menjadi sperti mentari yg slalu memberi kehangatan
dan
Angin yg lembut yg memberi kenyamanan.
Izinkan diriku menjadi pelangi agar aku dpt menceriakan hidupmu dgn warna-warna yg indah.
This is karya aku yg not too good.just Biasa.. :)
Aku cipta ini tak prnah dirancang.
It just,tiba2 aku pegang buku purple and a pen.
Then,start menulis utk few minutes..
Notes:NYNA,jie dah buat kat blog ni.Yg jie buat ni full version punya.Dats why lmbat nk ltk kt blog.Thanks laa dh suruh jie ltk kt blog.hahaha..love u babe!

No comments:

Post a Comment